Tom Brady MVP szavazata

2014.02.03. 15:53

Szombaton, az Associated Press MVP szavazásán 49-en szavaztak Peyton Manningre az 50-ből, a maradék egy szavazatot a Patriots irányítója, Tom Brady kapta.

A SiriusXM NFL Radio rendszeres hallgatói hamar kitalálhatták, ki adta le szavazatát Bradyre, mivel Jim Miller műsorvezető már korábban kijelentette, hogy valószinüleg ő majd rá fog szavazni.

A hallgatóknak igaza volt, Miller szavazott a Patriots irányítójára.

nfl_a_tbrady01_576.jpg

Az ESPN munkatársa, Mike Reiss megkérdezte Millerst vasárnap, mi késztette arra, hogy Bradyre adja le szavazatát egyedüliként.

Reiss: Mi vezetett oda, hogy Bradyre voksolj?

Miller: Nem azért szavaztam így, mert nem tisztelem amit Peyton Manning tett vagy elért, végül meg is nyerte az 5. MVP címét. A tapasztalataim szerint, több mint 17 évi irányítóskodással a hátam mögött úgy láttam, hogy Tom Brady egészen lenyűgözően játszott idén. A hátán vitte a csapatát. A védelem nem volt a toppon és a támadósornak is voltak problémái bőven: Két újonc elkapó. Danny Amendola megkapta az első számú elkapóknak járó szerződést, mégsem volt igazán nagy tényező; az inkább volt Julian Edelman volt, aki megmutatta, hogy több, mint egy kivaló special team játékos. Aztán ott voltak labdaejtési problémák is a futóknál. Szóval azt gondolom, az, hogy a New England eljutott az AFC döntőig - alapból nem sok keresnivalójuk lett volna ott - javarészt a 12-es számú játékosnak köszönhető. Szerintem tényleg ő vitte a hátán a csapatot. Ugyan így tekintettem tavaly Adrian Petersonra is, aki a teljesítményével rájátszásba vitte a Minnesota Vikingst. Mégegyszer mondom, nagyon tisztelem Peyton Manninget, aki talán olyan magas szinten művelte az irányítói szerepet, mint előtte senki soha. A nagy számok szépek, tényleg történelmiek, ezért is szavaztam rá, mint az év támadójátésokára. De szerintem Brady játéka igazán látványos volt idén, így ő érdemelte nálam idén az MVP díjat.

Reiss: Amikor leadtad a szavazatod, nem tudhattad, hogy az egyedüli leszel, aki Bradyre szavaz. Hogy reagáltál, amikor ez kiderült?

Miller: Nem igazán számított. Hallottam pár embertől, hogy "te csak önmagadat akarod reklámozni". Egyáltalán nem erről van szó. Saját meggyőződésem szerint szavaztam, arra, amiben hittem. Nem tetszhet mindenkinek, nem értheti meg mindenki. Elégedett vagyok a szavazatommal.

Gyors megjegyzés: Reiss először 2004-ben találkozott Millerrel, amikor ő a New England Patriots csereirányítója volt (és gyűrűt is nyert). A közös interjúk során kialakult tapasztalatai szerint Miller az utolsó ember akit befolyásolna a szavazásban a figyelemfelkeltés. Akik hallgatják a műsorát a Sirius rádióban, azok tudják, hogy a legmagasabb szinten elemzi a játékokat.


jim-miller.jpgJim Miller a Patriotsban 

Forrás: ESPN

A bejegyzés trackback címe:

https://gopats.blog.hu/api/trackback/id/tr765796105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása